Eilen saatiin ne ekat leimasimet ja musteenkin olin ostanut. Muisteen ostin Tiimarista, en tiedä uskaltaako näin talvella tilata netistä kun saattaa joutua odottaan ulkona postilaatikossa noutajaa? Harjoiteltiin siis leimaamista ja värittämistä Iidan kanssa. Tässä tuoksia IIda väritti täällä yhden ja otti kotiin mukaan lisää harjoitus kappaleita ja minä väritin kaksi. Iida nappasi mukaan mun vesisäiliö sivetimen eli minä lutasin veden ja sivetimen kanssa ja sen huomaa!  En päässyt itse kokeilemaan säiliö sivellintä ollenkaan, melkein arvasinkin kun en kahta ostannut että näin tässä käy=(  Punapuseroinen ja keskimmäinen on minun aikaan saannoksia, tuo keskimmäinen ei kyllä ole noin hailakka luonnossa vaikka värit onkin vaaliammat kun Iidan värittämässä. Harjoitusta vaatii, mutta on mukavaa touhua!

Nämä on väritetty tälläisillä Tokmannilta ostetuilla vesiväri kynillä. 24 värin setti maksoi 4€, meillä on molemmilla tälläiset harjoitus käyttöön ja kumpikin tykkää näistä=)